onsdag den 15. maj 2013

Sommerhus strik

Hvilke tanker får du, når jeg siger sommerhus strik? 

21 kommentarer:

  1. Sol, vand , varme , garn i havets farver :-)

    SvarSlet
  2. Et større projekt, men nemt - ikke et med et kompliceret mønster.

    SvarSlet
  3. Sommarbris i håret, syrener.... Ljusa färger, lätt och luftigt. Eller tvärtom, sticka varma, tjocka tröjan så att den blir klar innan hösten!

    SvarSlet
  4. Lappe-tæppe og den slags som altid ligger i et sommerhus....ellers trøjer og tørklæder i varme garner. Indrømmet - jeg har mest været i sommerhus i regnvejr.
    God dag.

    SvarSlet
  5. Strikkede grydelapper, håndklæder og vaskeklude - at bruge i huset
    Bomuldsgarn, glade farver - at strikke med

    SvarSlet
  6. Noget hvor man ikke skal tænke varme farver måske bomuldsgarn.

    SvarSlet
  7. Noget garn i glade farver, og et nemt mønster hvor man bare kan lade sig fange ind af stemningen og helt glem alt omkring sig, jeg har det på samme måde når jeg sider ude i haven om sommeren hvor der kun er fule kvidder og mig selv.
    Hilsen fra Kirsten på Fur

    SvarSlet
  8. Regnvejrsdage, efterår og dejlig varm uld... (Måske mest fordi jeg forbinder sommerhusferier med efteråraferie ;-)

    SvarSlet
  9. Sommerhusstrik; er afslapning, hygge, skønne farver, enkelhed, blødt og store hyggelige sjaler til solvarme skuldre.
    Pi@

    SvarSlet
  10. Jeg tænker: nyt projekt i lækkert garn, og lidt vanskeligt må det godt være. For der er masser af tid og heldigvis mest tid til strik :-)

    SvarSlet
  11. Jeg kan godt lide at det er lidt til at tænke over for tiden har jeg i sommerhus :)

    SvarSlet
  12. Lækkert og luftigt strik i blide og blå nuancer... gerne noget med bølgende/brusende kanter
    MVH Rikke

    SvarSlet
  13. Strikkefestival på Fanø. Ellers lyse strikkede håndklæder og hæklede tæpper. God dag.

    SvarSlet
  14. Sommerhus strik må være et strikkeprojekt på rundpinde, hvor man ikke behøver tænke så meget. ;-)

    SvarSlet
  15. Tæpper, tørklæder, sjaler - automatstrik i pasteller - bomuld eller uld, store løse trøjer med striber :)

    SvarSlet
  16. Lappestrik, strik sammensat af rester. Lune trøjer til når armene bliver lidt kolde.
    Hæklede tæpper!

    SvarSlet
  17. Ild i brændeovn, varm te eller cacao, nybagte boller. Et godt projekt, ikke for svært.

    SvarSlet
  18. Jeg tænker på en masse små poser med mange forskellige garner, mest sommerfarver og sommerstrik. Korte bluser, små sjaler.
    Ren hygge og ferie.
    Glæder mig til at hører hvad du tænker ved dine ord.

    kh. Lis

    SvarSlet
  19. En hel kurv fyldt med forskellige strik, åh hvor jeg glæder mig :0)

    SvarSlet
  20. 1000 tak alle sammen, I har givet mig noget at tænke over. :-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.