torsdag den 27. juni 2013

Hvad der gemte sig i skabet

I dag tømte jeg mit skab i håndarbejde, og se lige hvad der kom frem.... Et vægtæppe i mixed media. Mit afgangsprojekt fra seminariet. Tæppet udgør 1 ud af 8 væge i et fortællingstelt...
Metoder der er anvendt: sampling fra foto til tekstil, perle broderi, patchwork, håndbroderi, maskinbroderi, silkemaling, applikation, nålefilt, vådfilt, quiltningen. Tæppet er 120 cm højt og 90 cm bredt, der er små 300 timers arbejde i det... Hvordan lykkes det mig lige at glemme det? 

10 kommentarer:

  1. Jeg kan ihvertfald godt huske det. Sikke et stort flot arbejde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare en sindssyg vild og fed tid

      Slet
  2. Wauw! Hvor er det fortryllende! Godt du fandt det :-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker mixed media. Det er tit meget mere spændende end 'de rene varer'! :)

    SvarSlet
  4. Whau, hvor er det flot ... Det må da frem i lyset, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da, jeg skal finde et godt sted til det

      Slet
  5. Hold da fast hvor er det flot :)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.