fredag den 1. november 2013

Julestrik workshop om Applikation på strik



Her til morgen er strikkepindene byttet ud med nål og tråd. Der skal nemlig applikeres og broderes på pulsvarmere, som jeg skal vise på min julestrik workshop. Lige nu er det ikke rigtig til at se, men bare vent til jeg er færdig med nål og tråd applikation er en fed dekorationsform på strik. 

Der er pladser tilbage, så vil du med på tirsdag hos Rasmilla i Hallandsgade ved Amagerbro, så husk at du kan tage en veninde med for halv pris. Send mig en mail, for mere information på knitting@bykaae.dk 

2 kommentarer:

  1. Det har jeg da aldrig tænkt på at man kan gøre, og mig der har broderet en masse Jeg er vild med stump Work og det kan det jo godt minde om. jeg er spændt på at ser mere til dine broderier.
    knus fra Kirsten på Fur

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig hyggeligt at applikere på strik

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.