lørdag den 7. december 2013

7. december


Vinderen fra 6. dec 
Årh det må være julens lækreste julekalender! Deltager meget gerne og håber på juleheld.
Kh Christina F


Dagens gave er fra Karen Noe.
Bogen indeholder 20 modeller i det skønne, bløde og exotiske garn fra Lotus Yarns. Modellerne er strikket i bla cashmere, silke og minkgarn. Glæd dig til at smyge dig i de lækre, bløde og eksklusive kvaliteter, som kan holde enhver varm og glad i de kolde og mørke vinter måneder. 


Alle garnerne til bogen kan købes i webshoppen:


120 kommentarer:

  1. Minkgarn er som at strikke af en sommersky blødheden selv. Håber dagen idag bliver min dag i din überlækre julekalender.

    SvarSlet
  2. Åh, den bog vil jeg gerne eje så jeg kan strikke de skønne bluser - til mig selv :-)
    Masser af hilsener
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne deltage.

    SvarSlet
  4. Kære julemand - lad mig vinde den skønne bog :))

    SvarSlet
  5. Den kunne jeg da godt tænke mig af julemanden

    SvarSlet
  6. Håber på held.......:)

    SvarSlet
  7. Haps den vil jeg godt nok gerne vinde :-) God lørdag til dig :-)

    SvarSlet
  8. Den vil jeg da rigtig gerne vinde og strikke noget mink!!!!!!!

    SvarSlet
  9. Endnu en meget fin strikkebog, som afgjort mangler i min samling. Jeg prøver lykken. God solskinslørdag til alle.

    SvarSlet
  10. Den vil passe fint til det minkgarn jeg købte på Fanø.

    SvarSlet
  11. Sikke en lækker gave at kunne vinde :-)
    go weekend til alle
    Mvh Laila

    SvarSlet
  12. Vildt lækkert - den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  13. Snup snup:O) den må jeg vinde. Svigerdatteren er endda model i Karens bog:O)
    kh fra Inge G

    SvarSlet
  14. Den ville være dejlig at vinde. KH Susanne

    SvarSlet
  15. Ser ud som en flot strikkebog

    SvarSlet
  16. Super skøn bog.
    Den ville jeg gerne vinde. :-)

    SvarSlet
  17. Endnu en lækker gevinst :-) Jeg deltager og håber på heldet er med mig :-)

    SvarSlet
  18. Dejlig julekalender. Spændende gaver. Håber på held

    SvarSlet
  19. Ja takk! Du har utrolig mange fine gevinster!

    SvarSlet
  20. Skøn gave - håber jeg er den heldige
    Mvh
    Susanne

    SvarSlet
  21. Måske er jeg den heldige.

    SvarSlet
  22. Jeg prøver osse igen, selvom jeg har været heldig 'engang. :)

    SvarSlet
  23. Måske en lille julegave til mig...jeg smider et lod i puljen, og krydser fingre.

    SvarSlet
  24. Dejlig julekalender - håber jeg kan være heldig
    Jette

    SvarSlet
  25. Håper på vinnerlykke !
    Mvh eli

    SvarSlet
  26. hvor er det bar nogle dejlige ting du har og denne bog må meget gerne komme til Fur
    Mange hilsner fra Kirsten på fur

    SvarSlet
  27. De gaver bliver da også mere og mere spændende - gid jeg vinder
    kh Anita

    SvarSlet
  28. Lækker kalendergave! Hep hvis jeg vinder :-)
    Christina J

    SvarSlet
  29. Den vil jeg da gerne vinde...!!!

    SvarSlet
  30. Den er så flot - og håber jeg er den heldige :-)
    Kh Marianne

    SvarSlet
  31. Ja takk! Jeg vil gjerne vinne garn fra lotus yarns

    SvarSlet
  32. Karen Noe, hendes opskrifter er der bestemt ikke nogen grund, til ikke at ønske sig

    Vibeke K

    SvarSlet
  33. Jeg vil også gerne deltage - flot bog.

    SvarSlet
  34. Den skal jeg bestemt også være med til

    SvarSlet
  35. Jeg vil meget gerne vinde. Sikke en fin gave!

    SvarSlet
  36. det bliver jo bedre og bedre, men den her julekalender :D

    SvarSlet
  37. Waru et flot design! Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  38. Det vil være en god gave til min mor

    Niels

    SvarSlet
  39. Jeg prøver lykken
    Mette Pernille

    SvarSlet
  40. Skøn gave, og jeg har da lige 150 g minkgarn, jeg ikke har bestemt mønster til endnu....

    SvarSlet
  41. Lise-Lotte Skovdal7. december 2013 kl. 12.50

    Den vil jeg gerne vinde, ser skøn ud!

    SvarSlet
  42. Den gave ville gøre lykke :)

    SvarSlet
  43. Den er jeg med på! god weekend.

    SvarSlet
  44. Lækker, selvfølgelig er jeg med på den :-)

    SvarSlet
  45. Den ville jeg da gerne vinde

    SvarSlet
  46. Sikke en fantastisk smukke trøje Håber at vinde

    SvarSlet
  47. Karen Noe laver sådan nogle fine designs så den bog vil jeg gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  48. Lisbeth i solrød siger:
    Karen Noe er go'

    SvarSlet
  49. Det er virkelig skønne gaver. Den her vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  50. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne vinde¨

    Karen Louise

    SvarSlet
  52. Smukt. Jeg er med. Hilsen Liselotte

    SvarSlet
  53. Ser fin ut! Jeg vil gjerne være med.

    SvarSlet
  54. Årets mest inspirerende julekalender

    SvarSlet
  55. Krydser fingre for at jeg er den heldige

    SvarSlet
  56. Svar
    1. Tillykke Lone du har vundet Karen Noes Lotus bog, send mig en mail med din adresse, så kommer bogen fluks din vej.

      Slet
  57. Jeg hopper med, lækre sager

    SvarSlet
  58. Hvor er den model på forsiden smuk!

    SvarSlet
  59. Noko så vakkert! Eg er med!

    SvarSlet
  60. Uh- jeg har et nøgle cashmere fra Lotus liggende.

    SvarSlet
  61. Den vil jeg gerne vinde . Mvh Jane Jensen ( storkevej@yahoo.dk)

    SvarSlet
  62. Håber heldet endelig er med mig xer fingre.:-)

    SvarSlet
  63. God 7 december og selvfølgelig er jeg igen med på at ønske mig gaven.

    SvarSlet
  64. åh, hun kan noget hende Karen Noe!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  65. Den vil jeg da gerne vinde. Fantastisk flot model på forsiden. Håber heldet er med mig. Jette

    SvarSlet
  66. Hold da op hvor den ser skøn ud:) den ville jeg gerne vinde mvh Maria

    SvarSlet
  67. Den bog har jeg aldrig set før. Den ser spændende ud.

    SvarSlet
  68. Sikke en lækker model på forsiden. Hvis de andre 19 er lige så skønne kommer pindene da til at gløde, hvis jeg skulle være så heldig at vinde.

    SvarSlet
  69. Jeg blir gjerne med! Silje

    SvarSlet
  70. Ser let og lun og vidunderlig ud. Marthe

    SvarSlet
  71. jeg kan næsten mærke modellerne svøbe sig om min krop

    SvarSlet
  72. Den vil jeg gerne vinde.

    Pia

    SvarSlet
  73. Skøn julekalender. Jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  74. nøj, hvor ser den lækker ud !

    SvarSlet
  75. Den ser jo helt fantastisk ud!
    Sabina

    SvarSlet
  76. Lækre ting og sager. Jeg er med :o)

    SvarSlet
  77. Den vil jeg da gerne vinde :-)

    SvarSlet
  78. Det var en lekker modell. Og fargen, wow.
    Jeg forsøker igjen....... :)

    SvarSlet
  79. Lækker bog. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  80. Er det mon min tur tilat vinde denne gang?

    SvarSlet
  81. Uuhh den ser spændende ud!

    SvarSlet
  82. Det er da vist den laekreste pakkekaldender som findes. Jeg proever igen.

    SvarSlet
  83. Så fin bok! Håper jeg er den heldige:-)

    SvarSlet
  84. Hvor ser den spændende ud, håber på at kunne vinde.
    Helle D

    SvarSlet
  85. Uh, kan jeg lige nå at være med :-)

    SvarSlet
  86. Mon der er plads til endnu et lod i hatten? Så fin model.

    Julie T

    SvarSlet
  87. Ønske.....ønske flotte ting fra Karen Noe

    SvarSlet
  88. Lekker bok! Jeg melder meg på trekningen
    Hilsen Torill fra tomter

    SvarSlet
  89. Meget smuk og elegant strik. Håber heldet til smiler mig.
    Anne

    SvarSlet
  90. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen om bogen :-)

    SvarSlet
  91. Åh lækker bog. Jeg er med igen.

    SvarSlet
  92. Den hyggeligste jule konkurence. Inspirerende på forhånd!

    SvarSlet
  93. Uh, den ville jeg da mægtig gerne vinde

    SvarSlet
  94. Jeg har aldrig forsøgt mig med Karen Noes opskrifter, måske jeg får muligheden nu?!

    SvarSlet
  95. Hvor ser det spændende ud! Den vil jeg meget gerne vinde!
    Kram fra Karoline

    SvarSlet
  96. Flot bog, håber det er mig der er den heldige

    Tina

    SvarSlet
  97. Kan man have held i både kærlighed og spil??

    SvarSlet
  98. Kan jeg mon nå at være med?

    SvarSlet
  99. Jeg lægger hermed også lige et lod i posen og håber at være heldig.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.