fredag den 27. juni 2014

Strik på taget


Jeg har aftalt med min chef at jeg bare skal sidde her og strikke dagen lang... Der er nemlig kommet tag og tagpap på tilbygningen, nu har vi næsten vores tagaltan, men med et godt tæppe, te i kruset, strikketøj i kurven... Ja så fungerer den nu perfekt. 



Og fra en anden vinkel, der er ikke meget at klage over... Kun at hækken snart er 3 meter høj, hækklippemand søges ;-)



El lille nærbillede af mit stykke med Giga snoning, det bliver ret vild, overvejer om det skal bruges til IPad sleve, eller om det bare skal være en prøve. 
Til beklædning ville jeg aldrig strikke dem i så tykt garn, eller flette så massivt. Til interiøret er det til gengæld en fed og sjov teknik.
Er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en hestetømme maskine med håndtag? 

17 kommentarer:

  1. Hej Charlotte, jeg prøvede at skrive en kommentar for lidt siden, men ved ikke om den gik igennem - kan i hvert fald ikke se den her... Har du set den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er underligt, smiler men så er det godt vi kunne snakke rigtigt sammen, tænk nu ser jeg også kødpølse

      Slet
  2. Lækker udsigt - skønt!

    - Anne

    SvarSlet
  3. Fantastisk udsigt - og super skøn teknik :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler tak, glæder mig til at undervise i giga snoninger

      Slet
  4. Flink chef, du har ;) Hvis du googler strikkemaskine hestetømme, dukker der et par muligheder op - forstår godt du mangler sådan en gadget med den mængde hestetømme, du bruger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler ja tak, jeg fandt en og har købt den for kun 180 kr HERLIGT

      Slet
  5. Fantastisk sted at sidde og strikke. Med den udsigt og flink chef :) god arbejdslyst. Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har været ret heldig med den chef ikke ;-P

      Slet
  6. Den fb gruppe der hedder køb/salg og bytte fra strikkekurven. Der er en til salg for 40 kr . Har jeg lige set.

    SvarSlet
    Svar
    1. ARGH, det ser jeg først nu, mon jeg kunne bruge 2... Tak :-)

      Slet
  7. Wong Wai:
    Mener det er "Clover" der sælger så`n en maskine ;-)
    God FERIE til dig og dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Clover har en det er rigtigt, spurgte ikke Nanna, men det kunne jeg lige gøre for god ordens skyld :-)

      Slet
  8. Wong Wai:
    Ps.: Har du spurgt Nanna ;-)

    SvarSlet
  9. Åh! Jeg gad godt, at jeg kunne godt op på taget og strikke! Bare en time hver dag ville være skønt! Det ser simpelthen så dejligt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt, og en fed start på dagen, her skal jo strikkes noget mere en en time, helst gerne 6-8 timer dagligt... Så er det fantastisk at kunne starte godt.

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.