onsdag den 12. november 2014

Design for Filcolana - Poncho med Giga-snoninger

Charlotte Kaae design, www.bykaae.dk

Nu er det igen blevet tid til at arbejde med mine kommende designs for Filcolana. mit første design i denne omgang bliver en Poncho med Giga-snoninger. Som en ekstra feature er strikkeprøven til denne, et par pulsvarmere, der er nemlig lidt teknik der bør øves inden man bevæger sig ud i legen med at flette og flette ud.

Charlotte Kaae design www.bykaae.dk

Jeg elsker at lege med teksturen og farverne, i lang tid har grøn mint og gul været en af mine favorit  farve kombinationer. Men man behøves naturligvis ikke at lave sin Giga-snoning i 2 farver, man kan sagtens arbejde i den samme farve og dermed kun lege med selve teksturen i ponchoen.

Poncho fakta
Rundpind 8 mm
2 strømpepinde 5 mm

8 kommentarer:

  1. Hvor ser den spændende ud. Jette

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig farve og SKØNT mønster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, glad for flere end mig er til gul og mint... glæder mig til at vise mere :-)

      Slet
  3. Hurra for den gode tanke å ha en praktisk strikkeprøve til denne; så kan de som er allergiske for prøvelapper få noe praktisk ut av testen, og så får man prøvd før man setter igang med det store arbeidet.

    SvarSlet
  4. Elsker snoninger - og den ser meget spændende ud!! Jeg hepper!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.