fredag den 21. november 2014

Salg af Magiske nøgler til farvestrik


Mit salg af garn til Magiske nøgler stiger stødt og roligt - selv om jeg ikke har min webshop klar endnu. I denne uge har jeg sendt disse tre haspe afsted. link til salgsmappen.

Én hasp rummer 150 g med en løbelængde på i alt 300 m, der er 8 farver i et hasp, garnet passer til vejledense pinde 4,5-5,5 mm strikkefasthed 17-18 m på 10 cm. Pris 125 kr.

Fra højre mod venstre. Første billede er en kombination af farver fra nøgle nr 2 og nr 3 (special ordre), andet billede er nøgle nr 1, tredje og sidste billede er nøgle nr 9.

Jeg har pt 9 farvekombinationer, normalt tager jeg ikke i mod specille ordre, men i dette tilfælde valgte jeg at gøre det, fordi opgaven lød sjov, og det var et farvevalg jeg kunne lide. En special ordre er naturligvis dyre, i dette tilfælde 150 kr for et hasp på 150 g.

Sådan vikler du et Magisk nøgle

3 udvalgte opskrifer med Magiske nøgler

Purple rain  en gratis opskrift fra Filcolana
Maya en gratis opskrift fra Filcolana
Og Kelim ligeledes en gratis opskrift fra Filcolana

Charlotte Kaae kits med Magiske nøgler 

Tørklæde med magiske nøgler findes i 3 farvekombinationer pris 360 kr opskriften sælges uden garn til 25 kr
Krydret pulsvarmere 160 kr, jeg sammensætter et kit ud fra din yndlingsfarve, opskriften sælges opskriften sælges uden garn til 25 kr
Nordic Light 360 kr findes i 1 farvekombination opskriften sælges uden garn til 25 kr

Nøgler og kits bestilles ved at sende mig en mail på knitting@bykaae.dk

Skal du strikke med Magiske nøgler til jul?

Rigtig god weekend

6 kommentarer:

  1. jeg er pt. i gang med at strikke Maya :)
    Mette

    SvarSlet
  2. Havde lagt et par kommentar igår nat og kan godt forstå der ingen response er for der er da godt nok gang I dig.har været ved at tjekke dine magiske nøgler,rigtig fine kompinationer og dejligt du gør opmærksom på hvilke der passer sammen,personligt kunne jeg godt bruge at se farverne inden de er vundet op til nøgler.har dyb respekt for dit arbejde med farver for ved af personlig erfaring hvor svær tilfældig valg af farver er.dorte D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte, hvor har du kommenteret ud over her? Jeg spørg fordi jeg ikke har set det. Jeg kan godt forstå du gerne vil have mulighed for at se farverne enkeltvis, på side 6 kan du se nogle små snapshot. Når lyset og tiden er til det, vil jeg tage nye billeder og lave en ny mappe :-) Er der et nøgle du gerne vil se, kan jeg sende de små snapshots som jpeg fil til dig.

      Slet
  3. Du er da næsten for god til at være sand søde! Mine teknikske færdigheder,manglede e mail og out dated udstyr gør at jeg ikke kan tage imod dit dit tilbud,det var som jeg tror du opfattede det et forslag for der er nok andre end mig der trods meget rimlig pris ikke har råd til dine færdige hapser og I steder må bruge dine som inspiration.Jeg er helt vild med ideen med magiske nøgler og det strik fra dig jeg indtil nu har set for der vil aldrig kunne laves to ens.rigtig god week end.dorte D

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler magiske nøgler er perfekte at lave af sit reste-garn... Det synes jeg du skal give dig i kast med... Der er sikkert massere af inspiration at hente her inde på bloggen. :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.