onsdag den 22. juni 2016

Spar 50% på Charlotte Kaae's opskrifter


Du læste helt rigtigt, til og med fredag kan du spare 50 % på alle de opskrifter jeg har i min Ravelry Shop. Følg linket her

Når du kommer ind på min shop, kan du se hvad opskrifterne koster, når du lægger i kurv og går til kassen, trækkes der automatisk 50% fra dit køb. 

Hvorfor holde et så voldsomt salg tænker du nok. Det skal jeg fortælle dig, det er rent faktisk en del af min markedsføringsstrategi jf Month of Biz love med Tara Swigger. 

Lige nu arbejder jeg på at komme op i top 20 på Ravelry, en af mine gode kollegaer "Dutte", der er en haj på Ravelry, fortalte mig lidt om, hvordan man kan komme i top 20 på Ravelry, og det handler bla om, hvor mange der klikker sig ind på ens opskrifter, hjerter og kommentare tæller naturligvis ogås i dette regnskab.

Så med de 50% håber jeg på en masse klik og naturligvis en masse salg. 

I og med at jeg arbejder på at komme ud internationalt, går de penge jeg tjener på mine opskrifter på Ravelry, til oversættelse samt redigering af nye opskrifter (ca 12-1.400 kr pr opskrift) Dit køb er med til at gøre min drøm mulig - TAK for din støtte.

Lad mig vide i en kommentar herunder om du har klikket ind på mine opskrifter, browsed lidt rundt iblandt dem og måske benyttet dig af dette tilbud. Rigtig god onsdag.

28 kommentarer:

  1. Jeg har handlet hos dig i dag. Jeg har købt 3 opskrifter...bl.a Bifrost...er spændt på om jeg kan finde ud af det :-) Jeg håber, du når dit mål!

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler ja det så jeg, ding ding ding sagde min Paypal app :-) TAK Anja

      Slet
  2. har browset lidt. Vender tilbage lidt senere når jeg har mere tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler har lige tjekket, er endnu ikke på en af de 10 første sider, så der er langt endnu. Brows endelig løs - når du får tid ;-)

      Slet
  3. Smutter da lige ind og putter en opskrift eller to i kurven ��
    Håber det lykkes ��������

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler 1000 tak Yt. Glæder mig til at følge projekterne hos dig på Instagram :-)

      Slet
  4. Hej Charlotte. Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt. Er netop nu igang med Kornblomst, som jeg købte for et par uger siden - vist nok via ravelry... Jeg har fulgt dit arbejde længe og glæder mig over hver en opdatering fra dig :-)
    Igår surfede jeg lidt rundt efter en opskrift på dine sokker... Du har lavet et par sokker, som du bla har brugt i en vejledningsvideo (de er mørke - meget klare blå - med hjerter) Jeg er specielt interesseret i dem, da du, i videoen, siger, at de er strikket på pind 3,5 og dermed er garnet vel lidt tykkere end det "almindelige" sokkegarn. MEN jeg kan kun finde opskrift på sokker til pind 2,5.... Kan du hjælpe? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi, tak for din søde besked. De blå sokker er total freestyle sokker til min nabo, der er ikke rigtig en opskrift - men det kunne der da blive. Skal bare finde noget andet garn. Sokkerne til min nabo, er nemlig løst strikket, det var et ønske fra hendes side, hun skal kun bruge dem når hun sidder i sit lysthus og fryser om tæerne. Jarbo har garn der er godt til 3,5 mm Raggi, og det har Opal også, kan ikke huske hvad deres tykke hedder.

      Slet
  5. Jeg var da lige nødt til at putte en enkelt opskrift i kurven ;) jeg må hellere lige tjekke op på hvilke jeg har, før jeg finder flere derinde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL har du ikke alle sammen, syne du er en flittig shopper hos mig ;-)

      Slet
  6. Jeg skal gerne smutte ind og klikke rundt. Måske der ryger en opskrift i kurven😉

    SvarSlet
  7. Kikker og støtter�� God vind

    SvarSlet
  8. jeg ved ikke hvad jeg gør galt, men kan ikke købe opskrifter, får at vide de ikke længere er tilgængelige, måske er det ikke kun mig der har den udfordring ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er det for en opskrift, jeg har haft lidt bøvl med Ravelry ind i mellem, så skal jeg lige uploade pdf'en igen.

      Slet
    2. Det er en woolspire opskrift, den er ikke en del af udsalget, da den ikke er inkluderet i min Ravelry shop.

      Slet
    3. Så giver det jo mening😉

      Slet
  9. Sikke et fantastisk tilbud. Jeg har købt to opskrifter som begge vil udfordre mine strikkeevner :-)

    Vh Kirsten LN

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler tak Kirsten, husk nu det er super hjernegymnastik. Hvis der er teknikker du gerne vil have hjælp til, så send mig en besked, så finder jeg den rette video til dig på min Youtubekanal, eller laver en ny hvis den mangler.
      Link til min youtube kanal https://www.youtube.com/channel/UClZAw__5Q8Bs8Xsy1TdvIBA

      Slet
  10. Tjulahop og TAK
    Ønsker dig masser af succes ... ud over alle grænser :-D

    SvarSlet
  11. Ønsker deg lykke til med målene dine. Spennende å følge bloggen din. Skal nå prøve meg på oppskriften din hvor man strikker sokker fra tåen og opp. Gleder meg til dette prosjektet som er helt nytt for meg. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler tusinde tak, jeg elsker jo tå op sokker, Lige nu arbejder jeg på at få en opskrift ud, hvor de har kilehæl, den bliver så meget smukkere, når sokkerne er strikket fra tåen op.

      Slet
  12. Hej søde
    Så er der hjertet meget og købt lidt - jeg havde jo en del af det allerede ;-D
    Tutelu Charlotte

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.