mandag den 21. november 2016

5 uger med 5 mini workshops der gør dig til en bedere strikker



Mit mål for 2017 er at hjælpe dig med at blive en bedere strikker, hjælpe dig til et smukkere finish, give dig mod til at prøve nye teknikker og vigtigst af alt... hjælpe dig til at strikke noget du er tilfreds med!




Derfor starter jeg året med en GRATIS strikke bootcamp, jeg hver uge i 5 uger stiller dig en strikkeopgave, der vil forbedre dine strikke kompetencer markant.

Hver uge vil du modtage en e-mail med et video-kursus og en udfordring.

Bootcampen er for dig, der kan strikke, forstå en opskrift og kender til forskellige teknikker. Du har brug for at få en smukkere finish, lære nogle fif, der gør din teknik bedere og arbejdet lettere for dig.


En af opgaverne kunne  være i stil med denne video, hvor jeg guider dig til en lettere måde at strikke en skuldersøm på. Der vil naturligvis være mere kød på, i form af en opgave der er knyttet til videoen.

De videoer du finder i min strikke bootcamp vil du ikke kunne finde på min Youtube kanal, videoerne er udviklet specielt til min strikke bootcamp.

Er det noget for dig?

LUKKET FOR TILMELDINGER

Tilmeld dig nyhedsbrevet i linket her, fra Januar 2017 modtager du, hver uge i 5 uger, en mail med en video, hvor jeg gennemgår en teknik og en tilhørende opgave.


Hvilke teknikker vil du gerne prøve kræfter med i min strikke bootcamp?

17 kommentarer:

  1. Jeg kunne ønske mig: flottere kanter på arbejdet, især når man feks tager ind til hals/ærmer osv, dominostrik, neverkont

    SvarSlet
    Svar
    1. Bortset fra domino, så er det alle emner der lyder gode... Domino holder jeg mig fra og lader Vivian Høxbro om det :-)

      Slet
  2. Hvad koster det at deltage? Lave vi færdige projekter eller kun små lapper?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dette er en lille gratis smagsprøve på hvordan et online kursus hos mig vil være. I kommer til at lave små lapper :-)

      Slet
  3. Jeg vil gerne lære at montere og dominostrik bla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Montering er altid et hit, og hvad sker der lige med det der dominostrik, en dille jeg ikke har opdaget ;-)

      Slet
  4. Fx
    Forskellige opslagningsmetoder.
    Tips til montering.
    Forskellige afluknings-, ind- og udtagningsmetoder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tips til montering kommer helt sikkert, det er på programmet.
      Har du set mit kompendie til 30 kr med opslag og aflukninger?
      Ind og udtagninger er på vej som kompendium.

      Slet
  5. Finish - at hæfte pænt, at sy hullet mellem ærmer og krop pænt sammen.
    Og i det hele taget de små tips og tricks, der gør det samlede resultat smukt og dejligt :-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne ha styr på pæne opslag og afslutning.
    Hilsen
    Yvonne Køster

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare super vigtigt!
      Har du set mit kompendium med opslag og aflukninger?

      Slet
  7. Hvor habil strikker skal man være for at deltage? Jeg er total kylling når det kommer til at lære noget nyt, samt havde svært ved at overføre det skrevne til hænderne. Lærer bedst ved sidemands eller video.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal kunne forstå strik... Ligesom når man laver mad at man en sans for at følge med i hvad der sker, uden at der er givet en 100% færdig opskrift, men blot en beskrivelse af hvad der er gjort, frem til den teknik der er fokus på.

      Slet
  8. Jeg er så klar, og har lige nået at tilmelde mig...Glæder mig helt vildt meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg vil så gerne lære noget patent - det driller mig...

      Slet
    2. Der er ikke Patent med i denne omgang - men jeg kommer snart med et kompendium :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.