mandag den 24. juli 2017

Ny opskrift fra Charlotte Kaae - Sød & sommerlig strikkeopskrift til voksne (dekorer med tekstiltusch og perler)


Sidste forår var jeg på en inspirationsrejse til Rom, hvor jeg bla blev inspireret til denne model.  En sød og sommerlig bluse strikket på tykke pinde, dekoreret med tekstil tusch og perler. 

Blusen er netop så lang at du sagtens kan bruge den som kjolebluse.

Modellen har før været bragt i et tillæg til Hendes Verden, men nu et år efter udgivelsen, har jeg rettighederne over dette design igen.

Læs mere om turen her 
Del 1 Stemnings billeder
Del 2  Dekoration på strik med tusch og perler (videovejledning inkluderet)
Del 3 opskrift i tillæg hos Hendes Verden - her kan du se hvordan de har stylet den fine sommerbluse


2 kommentarer:

  1. Den er rigtig, rigtig sød, Charlotte! Jeg elsker detaljen med tusch og perler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også bare helt vild med den teknik - og 1000 tak for de søde ord. Det er dejligt når man kan gå et ekstra skridt med dekoration af sit strik og med de nye Sharpie tuscher så er det altså bare ekstra fedt.

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.