tirsdag den 30. september 2008

Strikkefestival i silkeborg






10 kommentarer:

  1. Jeg noterer til min tilfredshed at der er en der har købt mere garn end mig.
    Tak for sidst - det var en skøøøn festival, som altid.
    kh
    SanneB

    SvarSlet
  2. Åhh, ja - det var skønt.
    Du fik da listet et par stykker af Geilsk poser med hjem....
    Dejligt at hilse på dig!
    :-) Britt

    SvarSlet
  3. man får den tanke, at det har været hyggeligt ?

    håber snart at se dig til strik igen, du har da i hvert tilfælde noget at gå i gang med :-)

    kh Jeanette

    SvarSlet
  4. Er det hele 5 poser Geilsk kits du smuglede med hjem, der er da vist til et par ... øøh ... dage :)

    SvarSlet
  5. Ihh, hvor har I hygget jer! Jeg bliver helt misundelig ;o)
    Kommer du også til Hobby- og Håndarbejdsmesse i Frede? Maria, Natasja og jeg tager nok derud lørdag eller søndag.
    Knus fra Michelle.

    SvarSlet
  6. Sanne, man kan vel aldrig købe for meget garn - kan man?

    Dejlig at hilse på alle jer man kun kender fra blogverdenen, fedt at få ansigter på :)

    Michelle hvilken weekend er det, jeg mener jeg har undersøgt det før, og fundet frem til at jeg ikke kan, men kom endelig med datoen, så jeg kan være helt sikker.

    SvarSlet
  7. Yes, en anden Bente Geil-fan. Det var rigtig hyggeligt at møde dig, Charlotte!

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare dejligt ud! Skønt vejr, masser af godt selskab og vidunderligt garn! ;)

    Dit håndspinderi ser lækkert ud!

    Kh Karen S

    SvarSlet
  9. 24.-26. okt. - det er i uge 43 ;o)
    Link: www.hobbyoghaandarbejde.dk

    Knus fra Michelle.

    SvarSlet
  10. That looks like so much fun Kaae! Is the turqoise at the end your spinning? :D

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.