mandag den 21. juni 2010

Ingen strik at fremvise

Altså der bliver ikke strikket meget, ikke at der ikke laves kreative ting.

Vi er ved at indrette tag-altanen, Michael har bygget udekøkken og nu skal jeg lægge mosaik på bordpladen.

Jeg har også malet lidt på vores bar.


Det bedste lige nu er at vi kan grille på vores nye gas grill, og ellers bare nyde
sommeren...

Det er lige til at holde ud. :-)

Jeg tror at jeg har strikket 200 masker højest de sidste 8 dage, jeg bliver ikke færdig med mit Elvis projekt... DET DUR BARE IKKE, mit mønster var dårligt, og jeg når ikke et nyt. Jeg må købe en gave.

Når jeg får strikket er det på mit talje tørklæde, det er godt tv strik. Så i de sene aftentimer, når det er for koldt til at sidde ude, er det tid til at jeg kan strikke en pind eller tre.

Om det bliver til mere i denne uge ved jeg ikke... men på fredag går jeg på sommerferie, og mon så ikke der bliver lidt tid til strikketøjet igen.

Mosaikken er ikke færdig endnu, jeg ved ikke helt om de grønne skal med eller ej, underlaget bliver hvidt. Jeg tror jeg er nødt til at lave en test.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.