mandag den 23. december 2013

23. december lillejuleaftensdag


Vinderen fra 22. december er 

Lyder som en rigtigt hyggeprojekt. Skøn gevinst.
Kh Liselotte
SvarSlet
Svar
  1. Tillykke Liselotte du har vundet, send mig en mail med din adresse, så sender jeg den til Tusindfryd.
    Slet


Dette er en af de gaver jeg har glædet mig rigtig meget over at have i pakkekalenderen. Nemlig min gode veninde Rachel Søgaards nye booklet Ti trøjer, der udkommer 11. januar.

TI TRØJER

Helt enkelt en, to, tre, fire… ti trøjer.

Alle er strikket i kvalitetsgarner fra danske forhandlere og kun i rene naturmaterialer. Der er garn fra får, ged og lama samt en lille smule fra bomuldsplanter og silkelarver.

Jeg har designet alle ti med tanke på, hvad jeg selv kunne tænke mig at strikke, og hvad jeg havde lyst til at tage på. Farver og materialer er valgt med samme udgangspunkt: 

En lille, kort cardigan i uld og bomuld med hulmønster til at lune de bare arme. 
En lang, varm trøje, som man rigtig kan putte sig i på en kold vinterdag. 
En stribet cardigan med farverige kanter og let fjollede pyntelommer, som kan kvikke alt det grå tøj op. 

Og mange flere.

Leg selv med farverne og vælg dem, der passer dig. Jeg håber, du får mange hyggelige timer med dit strikketøj.

God fornøjelse!

Rachel Søgaard


157 kommentarer:

  1. Helt bestemt en bog der er ventet på med spænding !! Og der er bestemt ingen grund til at tro at man ikke skulle blive begejstret. Så jeg er med.
    God Jul- og tak til Charlotte for en god og underholdende kalender!!

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med den flotte bog.

    SvarSlet
  3. Det lyder som alle tiders strikke-trøje bog
    Jeg er med
    Masser af hilsener
    Vibeke

    SvarSlet
  4. Det er da en dejlig gave man kan vinde, højaktuel for nu må vinteren jo snart komme. Glædelig Jul.
    Kh
    Gitte.

    SvarSlet
  5. - åh, det ville være en skøøøn julegave, der luuuner :) - mange glade lillejulhils fra karin

    SvarSlet
  6. den ser mere end almindelig spændende ud.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  7. den vil jeg gerne have
    glædelig jul
    Kirsten fra Fur

    SvarSlet
  8. Dette ser ut som ei fin og spennande bok! Jakka (trøjen) på fotoet kunne eg gjerne tenkje meg å strikke! Eg er med!

    SvarSlet
  9. Det lyder som en spændende bog, og dejlige strikkede trøjer kan man ikke få for mange af :-)

    SvarSlet
  10. uh ha den ser lækker ud den vil jeg da utroligt gerne vinde, så jeg deltager gerne

    god jul Elin filtenborg

    SvarSlet
  11. Ih hvor ser den spændende ud - har ventet på den efter jeg på Fanø hørte om den ....glæde glæde glæde

    SvarSlet
  12. Det er en dejlig gave.
    Mange hilsner Lisbeth i solrød

    SvarSlet
  13. Flot bog, den ser god ud

    Karen Louise

    SvarSlet
  14. Spændende! Ser frem til at nærstudere uanset om jeg vinder her eller selv må købe :-)

    SvarSlet
  15. Den lyder spændende
    kh Anita

    SvarSlet
  16. Rigtig dejlig gave - jeg prøver lykken
    Julehilsner
    Susanne B

    SvarSlet
  17. Den bog vil jeg gerne vinde - så jeg er med

    SvarSlet
  18. Den ser også super skøn ud :-)
    Mvh
    majer71(a)yahoo.com

    SvarSlet
  19. Man kan aldrig få for mange trøjer. Glædelig jul

    SvarSlet
  20. Krydser fingre næstsidste gang :-)

    SvarSlet
  21. Ej en fed trøje, hvis bogen er lige så fed, så er jeg med.
    Hilsen og glædelig jul
    Anne

    SvarSlet
  22. Den vil jeg gerne vinde - min veninde var på Fanø og så den, hun sagde den var god. jeg krydser fingre. Glædelig lillejuleaften Susanne
    Susravn@gmail.com

    SvarSlet
  23. Den lyder spændende! Jeg er med igen :-)
    Mvh Astrid Vind

    SvarSlet
  24. Uhh lad mig vinde denne gang...:-)
    kh
    Nina

    SvarSlet
  25. Så udstillingen på Fanø, og faldt helt i svime over detaljerne, som fx de broderede knapper, der passer perfekt til den ene trøje :)

    SvarSlet
  26. Lige en bog for mig - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  27. Vad spännande...en helt ny bok! Självklart önskar jag att den blir min:-)

    SvarSlet
  28. Det ser lovende ud.... count me in

    SvarSlet
  29. Håber det er mig, der er den heldige.

    SvarSlet
  30. Rachels ting er så fine :-)

    SvarSlet
  31. Hvor ser det spændende ud, hvor ville jeg gerne vinde.
    Helle D

    SvarSlet
  32. Den bog ønsker jeg mig :-) så det ville da være skønt, hvis jeg var heldig :-)

    SvarSlet
  33. Den ønsker jeg mig:)
    Hilsen Jessica

    SvarSlet
  34. Den vil jeg meget gerne eje. God jul.
    Hilsen sabine

    SvarSlet
  35. Den må gerne komme under mit juletræ :-)

    SvarSlet
  36. Den ser spændende ud, den må godt havne i åbyhøj:-)

    SvarSlet
  37. Den vil jeg gerne vinde - lyder som delig inspiration :)
    Hilsen Conny

    SvarSlet
  38. Den ser spændende ud, og jeg kan aldrig få for mange opskrifter, så jeg vil gerne være med i lodtrækningen :-)

    SvarSlet
  39. Det ser spændende ud, flotte trøjer :-)
    I øvrigt tak for en herlig julekalender.
    Glædelig jul

    SvarSlet
  40. Rigtig flot trøje på forsiden, en bog jeg gerne vil eje :-)

    SvarSlet
  41. Rachel laver sådan nogle fine ting :)

    SvarSlet
  42. Åhh, som det lyder spændende...det skal undersøges nærmere, og håber jo at vinde :-) Rigtig glædelig jul!

    SvarSlet
  43. Den Ønsker jeg mig godt nok helt vildt ;)

    SvarSlet
  44. Glædelig jul. Lad den blive min julegave.

    SvarSlet
  45. Den ser spændende ud! Den er på ønskesedlen.

    SvarSlet
  46. Den ser spændende ud, jeg fylder år mit i januar, så ville være skøn dobbelt gave at vinde.

    SvarSlet
  47. Håber, jeg er heldig!
    Kh Ursula

    SvarSlet
  48. Den er simpelthen for god til at have liggende under træet, bogen må først i mine hænder og så på bordet, imens der strikkes.

    SvarSlet
  49. Nøj, hvor vil jeg gerne vinde den.. Kh Sofie

    SvarSlet
  50. Hvor ser den bog spændende ud, gid jeg vinder

    SvarSlet
  51. Endnu en bog som ikke er i reolen.

    SvarSlet
  52. Se spændende ud!
    Hilsen Ulla

    SvarSlet
  53. ser spændnde ud, gerne vinde:)

    SvarSlet
  54. Det ville være dejligt at vinde......

    SvarSlet
  55. Den glæder jeg mig til .....

    Rigtig god jul
    Annette

    SvarSlet
  56. Bare jeg vinder denne bog.

    SvarSlet
  57. Lise-Lotte Skovdal23. december 2013 kl. 13.36

    Den lyder god, den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  58. Spændende gave, som jeg super gerne vil vinde

    SvarSlet
  59. Kunne man være heldig på selveste Lillejuleaften??? En rigtig luxusgave.
    kærligst fra Inge

    SvarSlet
  60. Uh, en skøn gave :-)
    - Maiken

    SvarSlet
  61. Jeg vil kigge på manden for jeg vinder aldrig noget. Hi Hi.

    SvarSlet
  62. Den ønsker jeg mig bare så meget:)

    SvarSlet
  63. Sikke en lækker ny bog, den håber jeg skal til Esbjerg :-)
    Glædelig jul
    Kh Anni

    SvarSlet
  64. Den vil jeg gerne vinde. Helle

    SvarSlet
  65. Jamen den her kan jeg da ikke springe over!
    Håbet er lysegrønt :)

    SvarSlet
  66. Åh den vil jeg gerne vinde x alt der kan x'ses

    SvarSlet
  67. Den vil jeg gerne vinde

    Vibeke K

    SvarSlet
  68. Lækker bog - den ville jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  69. 10 forskellige trøjer - ser så spændende ud - jeg er helt med.

    SvarSlet
  70. Uh. Den vil jeg så gerne vinde...!!! Plz plz plz!

    SvarSlet
  71. Hej Charlotte
    Juhu, nu kommer den, det har jeg glædet mig til.
    Glade julehilsner Jytte

    SvarSlet
  72. Please, lykkens gudinde stå mig bi : jeg vil så gerne vinde i dag

    SvarSlet
  73. Neeej den vil jeg SÅ gerne vinde. Håber juleheldet er med mig.
    Glædelig jul under alle omstændigheder:-)

    SvarSlet
  74. Håber jeg bliver den heldige i dag, for hvor vil jeg gerne vinde den bog:-) Glædelig jul fra Hanna

    SvarSlet
  75. Lyder som en fin bog. Krydser fingre! Kh Ingrid

    SvarSlet
  76. Det næstsidste juleønske! Det har været hyggeligt og inspirerende at være med. God jul og godt nytår. Dorte

    SvarSlet
  77. Hold da helt op, hvor spændende. Glædelig jul, hvis jeg ikke skulle komme forbi i morgen.

    SvarSlet
  78. Den vil jeg rigtig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  79. Jeg er med til det sidste.

    SvarSlet
  80. Lyder som en rigtig spændende bog.

    SvarSlet
  81. Jeg vil gerne deltage. Caroline

    SvarSlet
  82. Spændende strik - lige noget for mig.

    SvarSlet
  83. Man kan aldrig få for mange trøjer.
    Kh lene sophie

    SvarSlet
  84. Varme trøjer til en kold tid. Krydser fingre.
    Dorte

    SvarSlet
  85. Yes - Rachels bog må jeg da eje.
    Kh Marianne Gaarde

    SvarSlet
  86. Åh ja - lækre trøjer - jeg lægger et lod.
    Figarine

    SvarSlet
  87. Årets julegave, definitivt!

    SvarSlet
  88. Der skulle nok være noget jeg gerne vil strikke i

    SvarSlet
  89. Hurra, så kom den dejlige bog. Jeg smider lige 40000 lodder i puljen.

    SvarSlet
  90. Den kunne være rigtig fed at vinde. Så skulle min søster have den

    SvarSlet
  91. Ønsker mig - ønsker mig...:-):-)
    Spændende

    SvarSlet
  92. Den skulle passa alldeles utmärkt hemma hos mig!!

    SvarSlet
  93. Den ser godt nok spændende ud!! Rigtig glædelig jul Charlotte, og tak fordi du gider at lave denne pakkekalender. Det er så hyggeligt - selvom jeg ikke har vundet endnu ;-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  94. jeg prøver på nytt, og krysser fingrene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Bente du har vundet Rachels bog, send mig en mail med din adresse, så sender jeg adressen til Rachel, der sender bogen når den udkommer :-) Rigtig glædelig jul.

      Slet
  95. Den ser meget spændende ud {;o)

    SvarSlet
  96. hvor ser det godt ud-den kunne jeg godt tænke meg at vinde

    SvarSlet
  97. Håber rigtig meget at den ender hos mig. Krydser fingre alt hvad jeg kan. Jette

    SvarSlet
  98. Den ser rigtig spændende ud... Krydser fingre
    Marlene

    SvarSlet
  99. Guf-guf. Og tak for en flot julepakkekalender.

    SvarSlet
  100. Den er hermed sat på ønskelisten.........ser ud til at være en bog med mange flotte trøjer.

    SvarSlet
  101. Den vil jeg da også gerne vinde, ser spændende ud. Rachel laver jo fine opskrifter.

    SvarSlet
  102. Den vil jeg så gerne vinde. Må heldet smile til mig :-)
    Susanne K.

    SvarSlet
  103. En strikkebog jeg gerne vil vinde.
    Vh og glædelig jul
    Ulla

    SvarSlet
  104. Det er en skøn gevinst - håber den lander her :)
    GLÆDELIG JUL TIL ALLE <3

    SvarSlet
  105. Jeg lægger gerne et lod i puljen

    Lars

    SvarSlet
  106. Ser ud til at være en fin bog.

    Hanne

    SvarSlet
  107. Bare jeg kunne være så heldig …
    fin lille bog.

    SvarSlet
  108. Den vil jeg gjerne vinne! Hilsen Silje

    SvarSlet
  109. Uhh, den vil jeg gerne vinde.
    Mvh Gitte Juhl

    SvarSlet
  110. Wauw den lyder perfekt til mig. Håber på juleheld!
    Glædelig jul
    Mvh Christina F

    SvarSlet
  111. Jeg krydser fingre for at det bliver mig denne gang :-)

    SvarSlet
  112. Elsker varme trøjer. Håber at bogen lander hjemme hos mig
    Inge

    SvarSlet
  113. Håber jeg kan være lidt heldig, midt i hals- og mellemørebetændelse :-)
    God jul

    SvarSlet
  114. Den vil jeg gerne vinde, jeg er en rigtig frossenpind, så kan jeg få lavet nogle gode trøjer. Glædelig jul til alle :D

    SvarSlet
  115. Jeg elsker trøjer - dem kan man aldrig få for mange af
    Jette

    SvarSlet
  116. Det var en nyhed jeg ikke havde hørt. Det bliver spændende at se hendes bog.
    Håber selvfølgelig også at jeg vinder :)

    SvarSlet
  117. Det ser ud til at være en spændende bog :)

    SvarSlet
  118. Kære Charlotte
    Mange tak for en virkelig flot pakkekalender!
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  119. Jag hoppas fortfarande på tur!

    SvarSlet
  120. Spændende bog. Den vil jeg gerne vinde. Glædelig jul. Vh. Helle

    SvarSlet
  121. Spennende bok! Ønsker meg denne ... :)
    God Jul!

    SvarSlet
  122. Skøn bog. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  123. Fin gevinst. Susanne

    SvarSlet
  124. Det ville være fantastisk om man kunne være heldig :-)

    SvarSlet
  125. Jeg prøver lykken igen
    Kh Sabina

    SvarSlet
  126. Den ser rigtig spændende ud :-) hilsen Lone

    SvarSlet
  127. I vores familie er vi stået af gaveræset........den bog kunne nu alligevel godt få lov at blive min julegave.

    SvarSlet
  128. En bog jeg har ventet på, siden jeg så modellerne på Fanø....
    Krydser fingre...
    Kh
    Annette

    SvarSlet
  129. Super dejlig julegave,håber jeg vinder:0)

    SvarSlet
  130. Håber virkelig jeg vinder denne gave. Det kunne gøre min forkølelse lidt bedre tror jeg bestemt :-) go jul til alle

    SvarSlet
  131. Håber virkelig jeg vinder denne gave. Det kunne gøre min forkølelse lidt bedre tror jeg bestemt :-) go jul til alle

    SvarSlet
  132. Ser rigtig lækker ud, en ekstra julegave....

    SvarSlet
  133. Jeg håber, at jeg lige kan nå at være med! Den ser skøn ud!

    SvarSlet
  134. fantastisk bog
    mette

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.