mandag den 28. februar 2011

Strik på farten

Brr det er koldt i disse tider, og derfor må man jo netop gerne tage det offentlige frem for cyklen.

Morgen strik i s-toget = 1½ omg

Eftermiddags strik i bussen = 1 omg

Det er ikke meget men det er tid der ikke er spildt, desuden har jeg nået en pæn sjat på møderne i dag... Jeg bliver mere og mere vild med Arwetta classic, det er den skønneste garn at strikke i, og så er der over 50 farver at vælge i mellem... SKØNT. Jeg har de to nyeste multi farver liggende, og skal beslutte mig til hvilken der skal gå til str L og sammen med hvilken ensfarvet... Derefter skal det sendes til teststrik i Roskilde.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser dit flerfarve projekt lækkert ud - dejlige farver der spiller godt op til hinanden.

    Kom tilfældigt forbi din dejlige blog og her kan man jo blive inspireret, så her må jeg vist læse med.
    kh Jane

    SvarSlet
  2. Stort smil, velkommen til, jeg er glad for du kan lide at være her.

    SvarSlet
  3. Hmm, sad der nogen og kiggede mens du fotograferede strik i toget. De har nok tænkt deres, ligesom når du spytsplejser. Tihi. Men flot ser det ud, særligt når man har set det IRL.
    kh. Dorte

    SvarSlet
  4. Fniser, nej Dorte, jeg tror ikke det blev opdaget, de er snuphapset fra telefonen... meget diskret og ingen spydtsplejsninger siden sidst... ;-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.