fredag den 11. februar 2011

Vinderen af konkurrencen - NY VINDER

Lodtrækning af de 7 deltagerer konkurrencen fra d. 25 jan



Tilføjet fredag d. 11/2
Anonym har ikke givet lyd fra sig, høre jeg ikke noget på min mail eller i denne mail inden lørdag aften, trækkes der lodt blandt de andre deltagere.

Jane Nøhr 1, Marianne 2, Anonym 3, Rikke 4, Henriette 5, Eva 6 og PiaT 7. Lodtrækningen skete ved at give deltagerne tallene 1 til 7, ryste pose, ikke kikke, trække... Og VINNNNDDDDEEEREEEEN ER....


Trommer i bordet...
NR 3


Anonym, er spændt på hvem du er, send mig en mail med din info, og jeg sender dig kursusbeskrivelse. Hvis Ananym ikke kan deltage, vil jeg trække mellem de 6 andre, så hold øje med bloggen.

Tilføjet 13/2
Jane Nøhr er vinderen... Jane Send mig en mail, og du modtager endeligt info.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Tak tak tak....Jeg er SÅ glad!! ...

    SvarSlet
  3. Super Jane, send mig en mail, mailen er i toppen af siden.

    SvarSlet
  4. Tillykke Jane, hvor ERRR du altså heldig :))

    Og øvvvv at det ikke blev mig;))

    Knus til jer begge
    Henriette

    SvarSlet
  5. Henriette, jeg er glad for du så gerne vil, jeg opretter flere hold inden længe.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.