mandag den 26. september 2011

FANØ

Stemningsbilleder fra Fanø


Min bog kom til for-salg i Sønderho hos Uldsnedkeren


En dejlig formiddag med Lene og Gitte


Århuspige i fed kjole - skriv til mige hvis I genkender den skønne pige, glemte at få garnbutikkens navn.


Lækker øl - Den der hedder rav er også god


Frokost i godt selvskab på Sønderho Kro Drikkepengene blev en hue til Kasper, så Heidi, Sanne og jeg skal igang med fælles design.

Citat Heidi:
"Den der peger med pinde strikker ret"


Fanø strik til Filcolana


Dejlig gåtur med 2 skønne kvinder fra huset Birthe og Marie Katrine


Der er de igen


Ja vi var på Sønderho kro igen, maden var jo super skøn.


Mig og mit strikketøj


Ellen, Marie Katrine, og nogle vi ikke kender, men de var søde...



Logo der vil noget


Anettes bil


Køen til færgen, tænk vi så sæler...


Jep der har vi Anette og hendes fede bil igen - Anette og jeg byttede bøger... Tak Anette for dine søde ord i bil-køen, glæder mig til vi ses i Helsinge på din workshop (piiissst. der er vist flere pladser)

Det var en fantastisk WEEKEND, jeg mødte mange søde mennesker.

10 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra Fanø!

    Lækker kjole pigen har på; den gad jeg godt have mere info om :-)

    Er spændt på at høre hvordan forsalget af din bog gik....

    SvarSlet
  2. Forsalget blev udsolgt... havde for lidt med... ;-)
    Søger kjoleinfo og deler den her.

    SvarSlet
  3. Skønne stemningsbilleder fra Fanø !
    som at være der selv (hvilket jeg desværre ikke var). Så dejligt med lidt indtryk.
    mange hilsener
    Mona

    SvarSlet
  4. Så lidt Mona - Du må med i 2013 :-)

    SvarSlet
  5. Super hyggeligt at hilse på dig igen!

    Glæder mig til at din bog kommer til Fandango :-)

    SvarSlet
  6. Hyggeligt at hilse på dig på Fanø... Hende med kjolen så jeg også på færgen tilbage til Esbjerg, den var SÅ fed!!!!
    Knus fra Hanne (rocklobsterdk)

    SvarSlet
  7. Det var så skønt! Annettes workshop var en af de bedste oplevelser. Sej bil hun har :)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.