onsdag den 29. august 2012

Bog med tilbehør - vævestrikket pulsvarmere

Med det dejlige lett lopi som jeg fik af Brynja, har jeg valgt at strikke pulsvarmere til min bog med tilbehør. Jeg elsker denne teknik. Teknikken har jeg lært af en kær veninde - Karoline. Og er der noget strik sammen med folk bare kan, ja så er det at udvide ens strikkefærdigheder. Jeg elsker at strikke ude til cafestrik, på workshops, med veninder osv. I det folkeligestrikkefællesskab bliver der i den grad vidensdelt på højt niveau. Måske ses vi i morgen hos Rasmilla på Amager i Hallandsgade?

3 kommentarer:

  1. Spændende blog du har. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Hvordan pokker gør du det. Vil du ikke lave en teknik beskrivelse til det?

    SvarSlet
  3. Næh, hvad er det jeg ser c",)
    Det vil altid være én af mine favoritter.
    Lad os finde en dag, hvor jeg kan komme ned, eller du kan kigge forbi min nye lejlighed.
    Kram, Karoline

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.