tirsdag den 14. august 2012

En rettelse til tillægget i Hendes Verden


Der er sket en lille fejl inde på Hendes Verden, jeg har kun en opskrift i. Men det er rigtig nok at der er mere i far Filcolana. Nemlig den skønne Møbius designet af  Luise Bjerre Mit blad ligger i mit skab på min arbejdsplads, så det er slet ikke kommet med hjem, derfor må du nøjes med det skønne Filcolana billede af Luises møbius strikket i en vidunderlig blanding af 1 tråd Peruvian Highland wool og 1 tråd Indiecita, begge garner fra Filcolana. opskriften er tilgængelig her,  og min Kelim er her, hvis du ikke fik fat i Hendes Verden


1 kommentar:

  1. Hendes verden er indkøbt , og din lækre jakke er på todo listen , den ser bare så skøn ud

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.