søndag den 10. marts 2013

Fanø Strikkefestival 2013


Jeg ville lige ind og snuse lidt på Strikkefestivallens hjemmeside, har nemlig fået et nyhedsbrev fra Christel om at 80% af alle pladser på workshoppene er solgt. Min nysgerrighede kunne ikke dy sig... "var mine workshops solgt? er der overhovedet nogen der gider det der med farver mere?"

Og jeg kan så sige at der er i skrivende stund 7 pladser på workshop 34 Krydret strik og 1 plads på workshop 55 neverkont basis. 
Og ind til nu er det stadig i skolestuen i Sønder ho... Dejligt tæt på det hele, hvor man kan spise sin frokost på stranden og drømme om mere strik... 
En dejlig nyhed fra Christel, er netop, at der for fremtiden er strikkefestival på Fanø hvert år :-)

Det er vildt, begge mine  bliver workshops til noget jeg er jublende glad...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.