onsdag den 21. august 2013

En god start på dagen

De sidste mange morgner har vejret været kedeligt og trist. Men i dag er det perfekt.
Så inden arbejdsdagen for alvor går i gang, sidder jeg her og nyder min havergrød i ro og mag. 
Grøden består af; 1 dl havergryn de grove, 2 dl minimælk, lidt salt. Det koges op til en tynd grød.
Mens river jeg et rødt æble (med skræld), blander en håndfuld blåbær i, drysser med kanel. 
Blander det hele i grøden, efter den er taget af varmen. 
En lækker sød og frisk grød :-)
Hvad er din yndlings morgenmad af de sunde?

4 kommentarer:

  1. Keso med hallon och blåbär :)
    Jag önskar jag hade lika vacker utsikt som du när jag äter frukost!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mia du må forbi... Måske, skulle du besøge dit lækre garn ;-) Så skal jeg give dig den lækreste morgenmad i haven :-)

      Slet
  2. A38 med en god hjemmelavet müsli og frisk frugt :-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.