onsdag den 16. oktober 2013

Workshops - idefasen


Her til aften sidder jeg og laver kompendier til nogle af mine nye workshops. Først er der Dimset workshop, som du snart kan opleve hos Hønsestrik i Aalborg 14. og 15. nov for at være præcis.



Så arbejder jeg på grafisk gobelinstrik, som jeg skal undervise en del i, bla. på Ribe ungdomshøjskole, hvor jeg har fornøjelsen af at undervise en masse unge mennesker i marts.


Sidst men ikke mindst, min juleworkshop, der starter i november hos Rsamilla på Amager... 

Jeg elsker min mac, og alle de skønne legende lette programmer med skønne skabeloner, det gør bare lige mine kompendier en tand mere lækre... Så glæd jer til at se min nye stil ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.