søndag den 15. december 2013

15. december


Vinderen fra 14. dec 
Jeg er helt vild med bøger af hende og de historie hun kan fortælle så jeg er med
SvarSlet
Svar
  1. Tillykke du har vundet dagens skønne gave fra Annette, send mig en mail med din adresse, så kommer bøgerne hurtigt din vej.
    Slet
Husk at tjekke om du har vundet en gave, de der ikke melder sig, får ikke deres gave. For så laver jeg en ny runde mellem jul og nytår, med de gaver der ikke bliver "afhentet". 

Dagens gave er fra forlaget Kristensen og Ko.

Susie Haumanns smukke grå univers er en sand fornøjelse. Hendes sans for minimalisme og feminin æstetik med et råt tuch, er en gevinst for det danske strikkeland. 

Grey days kan blive din, skriv en kommentar til dette indlæg, og deltag.

136 kommentarer:

  1. Jeg har købt bogen - det er nogle fine og meget brugbare modeller og der er indkøbt til halstørklædet som er til min mand. Så hvis jeg vinder ved jeg hvem der skal have en gave:) god strikkesøndag !

    SvarSlet
  2. Den kender jeg ikke, men jeg lover den vil få et godt hjem i solrød.
    Mange hilsner Lisbeth

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne prøve lykken og komme tættere på Susie's grå univers :))

    SvarSlet
  4. Endnu en vidunderlig bog. Jeg vil give den væk som gave til svigermor, og vikle garn af til et projekt fra bogen. Så det bliver et kit.

    SvarSlet
  5. Det vil være nyt og spændende for mig.

    SvarSlet
  6. Dejlig gave. Susanne

    SvarSlet
  7. Grå er så pænt til mig:O) Jeg er med.
    hilsen Inge

    SvarSlet
  8. Denne har jeg ønsket meg en stund, siden jeg skal prøve å bruke mer grått.....men plaggene kan også strikkes i andre farger, som rødt, som jeg best kan like.

    SvarSlet
  9. Den vil jeg rigtig gerne vinde.

    SvarSlet
  10. I dag må jeg være den heldige :-)

    SvarSlet
  11. En fantastisk designer. Dette heftet ønsker jeg meg :)

    SvarSlet
  12. Mange skønne modeller i denne bog, som jeg gerne vil strikke! Mon det er min tur til at vinde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke ByKis, du har vundet den skønne booklet, send mig en mail med din adresse.

      Slet
  13. Ja takk! Jeg har barneheftene, de er knallfine!

    SvarSlet
  14. Den står på ønskesedlen til jul.

    SvarSlet
  15. Grey days er det ikke her, men den må gerne blive min alligevel ...

    SvarSlet
  16. Så modellerne udstillet på Fanø, super dejlige ting. Jeg er med.....

    SvarSlet
  17. Jeg kunne godt bruge lidt gråt i min garderobe

    SvarSlet
  18. Jeg prøver lykken igen idag, fed bog :)Helle
    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Der er en trøje i den bog jeg virkelig gerne ville strikke. Har købt bogen, men den er pist væk, som i total væk. Så jeg gider godt vinde den så jeg kan sætte igang :)

    SvarSlet
  20. Lækre og flotte modeller. Jeg er med. Hilsen Liselotte

    SvarSlet
  21. Nøj hvor vil jeg gerne vinde den bog. Hun laver så flotte ting og jeg elsker gråt. Den vil jeg mægtig gerne vinde. :-)

    SvarSlet
  22. Prøver lykken igen igen og krydser fingre
    Mvh
    Susanne B

    SvarSlet
  23. Jeg prøver igen
    Kirsten fra Fur

    SvarSlet
  24. ih, den bog må da gerne komme hjem og stå i mit lille (!) strikkebibiliotek.....!

    SvarSlet
  25. Gråt er flot. Lige noget for mig.

    SvarSlet
  26. Hej, hjemme igen fra Bornholm, ønsker jeg igen at deltage!

    SvarSlet
  27. Jeg er helt vild med det sofistikerede grå look!

    SvarSlet
  28. Gråt er godt! Jeg vil gerne vinde denne fine bog.

    SvarSlet
  29. en af de bøger jeg ønsker i julegave:)

    SvarSlet
  30. Prøver igen på denne dejlige bog

    SvarSlet
  31. Jeg melder mig under fanerne ! flot bog ..

    SvarSlet
  32. den ville jeg gerne se nærmere på, så jeg er med ElinF

    SvarSlet
  33. Uhhh...bogen står på min ønskeseddel til jul. Håber, at jeg er heldig! :-D

    SvarSlet
  34. Bare det bliver mig, der er den heldige :)

    SvarSlet
  35. God 3. Søndag i advent :-) krydser fingre for at jeg er den heldige i dag.

    SvarSlet
  36. Skøn gave. Den bog vil jeg gerne eje. 😊😊

    SvarSlet
  37. Jeg vil godt nok gerne være med her!

    SvarSlet
  38. ønskelisten vokser og vokser - du frister :-)
    mvh Anita

    SvarSlet
  39. Jeg prøver lykken igen.Endnu en lækker bog.

    SvarSlet
  40. Gråt kan jo aldrig gå helt galt, så jeg er med :)
    Hilsen Conny

    SvarSlet
  41. Uha der er gode modeller i den bog. Så smukke og enkle i gråt.

    SvarSlet
  42. Jeg er vild med grå!!
    Håber bogen havner hos mig!
    Mvh
    Merete

    SvarSlet
  43. Igen en meget lækker bog, som jeg gerne ville have på hylden.

    SvarSlet
  44. En grå dag i Varberg kanske förgylls med en vinst?

    SvarSlet
  45. Grå dage er vel ikke altid det vi går og drømmer om, men denne bog gad jeg godt eje, så jeg er gerne med i dagen lodtrækning. Mvh Dorthe

    SvarSlet
  46. Grå dage er vel ikke altid det vi går og drømmer om, men denne bog gad jeg godt eje, så jeg er gerne med i dagen lodtrækning. Mvh Dorthe

    SvarSlet
  47. Lise-Lotte Skovdal15. december 2013 kl. 12.31

    Den ser skøn ud, jeg håber, jeg er den heldige vinder.

    SvarSlet
  48. Den er jeg nødt til at købe - hvis altså jeg ikke bliver den heldige eller får den i julegave.

    SvarSlet
  49. Ikke mindre end en fantastisk bog :-))

    SvarSlet
  50. Den vil jeg meget gerne vinde!
    Håber jeg er den heldige i dag
    Masser af hilsener
    Vibeke

    SvarSlet
  51. Måske jeg er heldig.... Kh Maria

    SvarSlet
  52. I dag er jeg også med :-)
    Kh Marianne Gaarde

    SvarSlet
  53. Er så vild med den bog, har hendes babybog og den er fantastisk

    SvarSlet
  54. Susie Haumanns bog Around gav mig min strikke-mojo tilbage, efter at den af uforklarlige årsager havde forladt mig i sommer. Nu har jeg strikket to af de smukke store tørklæder og ville gerne strikke nogle af de fine bluser til. De er lige min stil, og jeg ville være rigtig glad for at vinde bogen.

    SvarSlet
  55. Prøver igen, da jeg ikke har været heldig at vinde. Hi Hi.
    Hilsen Karina.

    SvarSlet
  56. Dejlig bog med nogle fantastiske modeller,uh den ville jeg gerne have.

    SvarSlet
  57. Den bog står på min ønskeseddel :-)

    SvarSlet
  58. Jeg liker godt å strikke i grått. Nøytral og fin farge. Så denne boka kunne jeg gjerne hatt! :-)

    SvarSlet
  59. åh, har lige gået rundt og tænkt på hvordan jeg kunne anskaffe mig den bog!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  60. Den ville jeg gerne have fingrene i!

    SvarSlet
  61. Jeg kan så godt li' susie Haumanns opskrifter, så jeg håber...

    SvarSlet
  62. Den ser god ud! Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  63. Jeg skal snart igang med noget nyt, så mon ikke jeg kunne finde noget i denne bog. Den vinder jeg!!!

    SvarSlet
  64. Jeg er total solgt og lidt forelsker, tror jeg også i "wednesday".
    Så for at kunne lave den behøver jeg jo bogen, så den skal være meget velkommen her

    SvarSlet
  65. Flotte opskrifter, den vil jeg gerne vinde

    Hilsen
    Vibeke K

    SvarSlet
  66. Jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  67. Kender ikke bogen - men vil gerne...

    SvarSlet
  68. Den boka skulle jeg gjerne hatt.
    Torill fra Tomter

    SvarSlet
  69. Hold da op, kan man vinde denne bog? Så er jeg helt sikkert med :-)
    Vh ulla3400@gmail.com

    SvarSlet
  70. Åh den kunne jeg godt tænke mig:-) kh Ingrid dahlingrid@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Den vil jeg gerne vinde. Jette

    SvarSlet
  72. Jeg vil meget gerne vinde denne bog.
    Caroline

    SvarSlet
  73. Lækker bog - jeg prøver lykken igen :-)
    Figarine

    SvarSlet
  74. Det må da lige være en bog at vinde på en grå søndag.

    SvarSlet
  75. Jeg prøver lykken og håber på lidt held. :-)

    SvarSlet
  76. Jeg vil gerne være med!
    Hilsen Ursula

    SvarSlet
  77. Hej! Gråt strik er lige mig!!! Rigtig god december!!!

    SvarSlet
  78. Jeg prøver lykken igen i dag!
    Sabina

    SvarSlet
  79. jeg forsøger for første gang at være med

    SvarSlet
  80. Lige en bog for mig - derfor prøver jeg lykken igen!
    Kh Susanne

    susanne.kristensen@mail.stofanet.dk

    SvarSlet
  81. Den er SÅ fin. Der er mange modeller jeg gerne vil strikke. Så modellerne på Fanø. Vil rigtig gerne vinde bogen. Marianne

    SvarSlet
  82. Den vil jeg blive rigtig glad for at vinde. Vh. Helle

    SvarSlet
  83. Jeg er med i konkurrencen i dag.

    SvarSlet
  84. Spændende bog. Den vil jeg gerne have fingre i.

    SvarSlet
  85. Den er jeg med på, der er så mange fine modeller.

    SvarSlet
  86. Det er en virkelig skøn bog. Den ville jeg gerne vinde. Glædelig 3. søndag i advent herfra.

    SvarSlet
  87. Den skal jeg da helt sikkert vinde! ;-)

    SvarSlet
  88. Åh, den har jeg smugkigget i - og der er så dejlige modeller .............

    SvarSlet
  89. Jeg prøver lykken igen :)
    Susanne K

    SvarSlet
  90. Føler mig heldig i dag :-)
    Jette

    SvarSlet
  91. Dejligt med sådan en voksenkalendergaveleg med flotte gevinster.

    SvarSlet
  92. Vil meget gerne prøve lykken igen.

    SvarSlet
  93. Den må gerne lande hjemme hos mig. Det er en af de bøger jeg ikke har.

    SvarSlet
  94. Åh sikke skønne bøger jeg prøver lykken :-)
    Kh Anni

    SvarSlet
  95. Jeg er med - bøgerne ser spændende ud

    SvarSlet
  96. Den må gerne lande i min strikkekurv.

    SvarSlet
  97. Det hæfte har jeg ønskede mig længe, så du håber jeg på at være heldig

    SvarSlet
  98. Strikkebøger er det skønneste. At bladere og planlægge fremtiden strikkeprojekter. Kender ikke Susie's grå univers, men er parat til at udforske det med både med en god kop the og strikkepindene.
    Kh. Linda

    SvarSlet
  99. Ser så spændende ud - håber jeg kan være den heldige :-) Kh Marianne

    SvarSlet
  100. Grå er min absolutte yndlingsfarve til strik, så den bog kunne jeg virkelig godt tænke mig :-)

    SvarSlet
  101. Der er så mange flotte ting i den bog!!!

    SvarSlet
  102. Rigtig flot bog. Den må gerne finde vej til mig.

    SvarSlet
  103. Please lad det være min tur. Hendes børnestrik er bare ynglings opskrifterne!
    Mvh Astrid

    SvarSlet
  104. Forsøger, håber og krydser fingre.

    SvarSlet
  105. Prøver igen!:-)

    Skøn præmie

    SvarSlet
  106. Krydser fingre.....
    Marlene Jensen

    SvarSlet
  107. så bogens modeller på Fanø, så smukke!

    SvarSlet
  108. Ja,tak! Den vil jeg gerne vinde;0)

    SvarSlet
  109. En grå dame der ønsker at vinde.
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  110. Den gad jeg godt vinde :-))

    SvarSlet
  111. Kan vist lige nå at være med her 3 minutter i midnat ;)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.