søndag den 22. december 2013

22. december


Vinderen af 21 december er 
det være dejligt med et kursus.
SvarSlet
Svar
  1. Tillykke Merete, du har vundet det dejlige kursus ved Goodlife knitting. Send mig en mail, så sender jeg den videre til Katrine, så i kan aftale, hvilen du skal på :-)
    Slet




Dagens gave er fra min gode veninde Wenche aka Tusindfryd. Tusindfryd er både en skøn blog, men også en rigtig lækker og rar garnbutik i København, på Østerbro med tilhørende webbutik

Slumretæppe KIT indeholdende 14 nøgler af Tusindfryds Hverdagsuld.

Opskriften til tæppet giver målene 85x95 cm og du finder den på bloggen Tusindfryd ganske gratis, så her er faktisk en lille gave til alle.

Der er garn nok til enten at øge lidt i bredden eller længden.

Super til ladcyklen, klapvognen, sofaen eller havestuen i den kolde tid.

Alt du skal kunne er at slå masker op, lukke af , strikke ret og vrangmasker.

De 14 nøgler ligger to stk af hver af farverne No. 03 , 05 , 09 , 35 , 23 , 13 og 11.

Ønsker du selv at sammensætte i andre farver finder du garnet under Tusindfryds Hverdags Uld.

Udover garnet bruge en rundpind no 5,5 som ikke er inkluderet i Kittet.

Rigtig god strikkelyst.

137 kommentarer:

  1. Lyder som et hyggeprojekt

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert - det er altid rart med et ekstra hyggetæppe :-)

    SvarSlet
  3. så smukt, det kunne jeg godt tænk mig at strikke :)

    SvarSlet
  4. det vil jeg gerne strikke :)
    helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Lise-Lotte Skovdal22. december 2013 kl. 10.21

    Dejligt i den kolde tid. Det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  6. Ikke dårligt med et "hygge-tæppe"

    SvarSlet
  7. ja takk, gjerne! man kan vel aldri ha for mange kosetepper.

    SvarSlet
  8. Tæppe til den lille lur. Jeg er frisk til at strikke selv.

    SvarSlet
  9. Lækkert - man får lyst til at gå i gang med det samme.

    SvarSlet
  10. Smukke farver - jeg ville gerne prøve garnet :-)

    SvarSlet
  11. Håper å vinne dette deilige settet til et koseteppe .
    Mvh eli

    SvarSlet
  12. Fint tæppe. Jeg vil gerne være med.
    Hilsen Ursula

    SvarSlet
  13. Fint tæppe til vores sommerhus

    God jul
    Annette

    SvarSlet
  14. Har altså et eller andet med tæpper, så håber virkelig jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  15. Det kunne jeg lige tænke mig...et rigtig sødt lille projekt fra Tusindfryd.

    SvarSlet
  16. Jeg smider lige et lod i puljen igen :-)

    SvarSlet
  17. Jeg har set Wenches dejlige tæppe med farver, jeg aldrig selv ville have fundet på at kombinere - hos mig ville det blive fyldt med dun og ende som en stor, lækker pude :)
    Hilsen Conny

    SvarSlet
  18. Dejligt med lækkert garn og en simpel opskrift!

    SvarSlet
  19. det ser rigtig lækkert ud:)

    SvarSlet
  20. Jeg er stor fan af Tusindfryd og krydser fingre for, at jeg bliver den heldige vinder.

    Venlig hilsen
    Jane

    windjane (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  21. Det ville være dejligt at vinde.
    Dejligt garn, flotte farver.
    Mvh.
    Merete

    SvarSlet
  22. Jeg vil stadig gerne have min chance.....Håber jeg har mere held idag,

    SvarSlet
  23. Jeg mangler LIGE det tæppe til sofaen pighvar længe villet prøve Tusindfryds hverdagsuld. Krydser fingre. Kh Ingrid dahlingrid@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg prøver igen :-)
    - Maiken

    SvarSlet
  25. dejligt tæppe, håber jeg er den heldige.

    SvarSlet
  26. Det kunne da være sjov, at strikke et tæppe.

    Karen Louise

    SvarSlet
  27. Det kunne blive en rigtig god gave. :)
    - Klaus

    SvarSlet
  28. Super flot gave. Har aldrig fået taget mig sammen til at strikke et tæppe, så det kunne være en god anledning til at komme i gang!

    SvarSlet
  29. Farverne vil passe supergodt til min nye sofa. Glædelig 4. søndag i advent:O)
    hilsen Inge

    SvarSlet
  30. Jeg er vild med hjemmestrikkede tæpper

    SvarSlet
  31. Elsker smukke hjemmestrikkede tæpper, både at strikke dem og hygge med dem om sig bagefter.
    Helle D

    SvarSlet
  32. Det er dejligt og meditativt at strikke små tæpper, så jeg er med.

    SvarSlet
  33. Wow de fantastiske præmier fortsætter bare :-)
    Mvh
    majer71(a)yahoo.com

    SvarSlet
  34. Det kunne jeg godt bruge til at varme mig når jeg tager en morfar på sofaen

    SvarSlet
  35. Det ser godt nok dejligt ud, træk mig!

    SvarSlet
  36. Jeg ønsker mig i denne tid........

    Hilsen Pia

    SvarSlet
  37. Det kunne være lækkert med sådan et tæppe :-) jeg prøver lykken.. Lone

    SvarSlet
  38. Uhmmmmmm gad jeg godt strikke

    SvarSlet
  39. Man kan aldrig få for mange tæpper :-)
    kærlig hilsen sus-i-køge

    SvarSlet
  40. uuhhh, det ser lækkert ud!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  41. Det ville være flot i grønne og blå nuancer.

    SvarSlet
  42. Lyder som et dejligt fjernsyns strik.

    SvarSlet
  43. Flotte flotte farver det vil jeg gerne strikke

    SvarSlet
  44. Jeg er med, ladcyklen har vi!

    SvarSlet
  45. Det viljeg blive rigtig glad for at vinde. Krydser fingre. Jette

    SvarSlet
  46. Jeg er med. Igen! :-):-):-):-)

    SvarSlet
  47. Jeg er med. Igen! :-):-):-):-)

    SvarSlet
  48. Det er min fødselsdag i dag, så måske er jeg heldig i lodtrækningen :-)

    SvarSlet
  49. Et slumretæppe til at putte med i kolonihaven, vil være lykken, så jeg er med :)
    Heidi.

    SvarSlet
  50. Lyder som en rigtigt hyggeprojekt. Skøn gevinst.
    Kh Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Liselotte du har vundet, send mig en mail med din adresse, så sender jeg det til Tusindfryd.

      Slet
  51. Jeg vil gerne forsøge mig med tusindfryds uld.

    SvarSlet
  52. Det er bare sagen, med igen.
    anne@langeandersen.dk

    SvarSlet
  53. Det lyder som et hyggeligt projekt. Jeg er med igen ;-)

    SvarSlet
  54. Det ville være et dejligt hyggeprojekt til de kolde vinteraftner...... Er med 😊🎅

    SvarSlet
  55. Det er lige noget for mig. Så ja tak. Det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  56. Uha elsker hjemmelavede slumretæpper - jeg prøver om der er lidt juleheld til mig :)

    SvarSlet
  57. Jeg kunne godt tænke mig at prøve Tusindfryds garn, så jeg lægger billet ind.

    SvarSlet
  58. Det må jeg da kunne finde ud af :-)

    SvarSlet
  59. Jeg er med i dag. Kh Marianne Gaarde

    SvarSlet
  60. æv- det var en anden Merete der vandt igår- så prøver jeg at vinde idag :-)

    SvarSlet
  61. Sådan et tæppe kunne jeg godt bruge i sommerhuset :-)

    SvarSlet
  62. Villeelske at lave det tæppe:-)

    SvarSlet
  63. Jeg er med på den....lækkert lille tæppe

    SvarSlet
  64. Tæpper kan man aldrig få for mange af
    Jette

    SvarSlet
  65. Det ser lækkert ud...Prøver lykken igen
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  66. Lækkert garn til et lækkert tæppe

    SvarSlet
  67. Jeg er med igen :-)
    Marlene

    SvarSlet
  68. Elsker at strikke så jeg prøver lykken. Kh

    SvarSlet
  69. Dejligt tæppe. Hygge-arbejde til vinteraftener, selvom dagen i dag er tiltaget med 1 min.

    SvarSlet
  70. Jeg kan slå op, strikke ret og vrang og kan også lukke af ;-) jeg er med :-)

    SvarSlet
  71. Lune tæpper kan altid bruges.
    Berit

    SvarSlet
  72. Det var da en dejlig præmie, jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  73. Åh hvor ser det bare lækkert ud, hvem der bare var heldig...
    Kh Louise

    SvarSlet
  74. Hvor er det bare flot - håber heldet er med mig i dag - kh Marianne

    SvarSlet
  75. Endnu en super gave, jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  76. Flot tæppe! Jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  77. Fantastiske farver. Fed gave
    Lone

    SvarSlet
  78. Et lunt teppe kan brukes til mange ting.....

    SvarSlet
  79. Fantastisk lækker præmie. Jeg håber heldet er med mig.

    SvarSlet
  80. Denne fine præmie vil jeg gerne vinde - garnet er så lækkert og farverne ligeså.

    SvarSlet
  81. De farver er skønne og ville passe perfekt til min sofa :))

    SvarSlet
  82. Sønnen har spurgt om jeg ville strikke/hækle tæppe til hans nye sofa. Dette er super - håber - så er vi næsten to der har vundet :-)

    SvarSlet
  83. Ooooi! Så fint garn! Nydelig! Ja takk!

    SvarSlet
  84. Nu må jeg bestemt være heldig.Det er lige noget for mig, som ikke er strikke ekspert:0)

    SvarSlet
  85. Til en strikkeglad,men også kuldskær kvinde ville det være den perfekte gave.

    SvarSlet
  86. Den ville passe perfekt hos mig - dejligt strikketøj

    SvarSlet
  87. Ser virkelig lækkert ud.
    Jule hilsner fra Lisbeth i solrød

    SvarSlet
  88. Tæpper er det bedste - håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  89. Tusindfryd har skønne ting.

    SvarSlet
  90. Tusindfryd har skønne ting.

    SvarSlet
  91. Sikke en lækker gevinst, det vil være dejligt at vinde :)

    SvarSlet
  92. Mums hvor herligt.:-) Jeg må da snart være heldig.

    SvarSlet
  93. Det kunne være dejligt med sådan et tæppe :-)

    SvarSlet
  94. perfekt barnevognstæppe til det kommende barnebarn, måske!

    SvarSlet
  95. Åh vilken härlig filt att värma mina knän med:)

    SvarSlet
  96. sikke en fin præmie, jeg prøver lykken :-)
    Kh Anni

    SvarSlet
  97. Dejligt i denne kulde. Jeg er med igen.

    SvarSlet
  98. Wow. Jeg har ønsket mig der smukke tæppe, siden jeg så det første gang. Denne gang må det være mig, der vinder.
    Glædelig jul fra Louise Huss

    SvarSlet
  99. Jeg vil gerne vinde - og jeg ved hvem der har brug for tæppet når det er færdigt....

    SvarSlet
  100. skønt tæppe - jeg lægger et lod
    Figarine

    SvarSlet
  101. Smukke farver. Ville ikke ændre på dem hvis jeg vinder

    SvarSlet
  102. Sikke't skønt tæppe. Det vil jeg gerne vinde, så jeg er med igen :-)

    SvarSlet
  103. Jeg kender nogen, der fryser! Det skal de ikke gøre længere, vel?
    Vh Ulla

    SvarSlet
  104. Nøj, hvor er det nogle lækre farver! Det vil jeg virkelig gerne have mine fedtede fingre i!

    SvarSlet
  105. Det ser lækkert ud.
    Hilsen Jessica

    SvarSlet
  106. Nydelig garn! Håper jeg vinner :)

    SvarSlet
  107. Tusindefryd - super lækker gave :-)
    Håber og krydser fingre

    SvarSlet
  108. Ser rigtig lækkert ud, så jeg er med.
    Julehilsen fra Karina.

    SvarSlet
  109. Jeg vil også gerne være med dag
    Masser af hilsener
    Vibeke

    SvarSlet
  110. Sjov og ganske interessant gave ;-)

    SvarSlet
  111. Jeg prøver lykken endnu en gang.

    SvarSlet
  112. Jeg gir ikke opp! For noennydelige farger!

    SvarSlet
  113. Gid jeg er den heldige :-))

    SvarSlet
  114. Det lyder dejligt med et varmt tæppe. Susanne

    SvarSlet
  115. Det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  116. Hej!! I dag deltager jeg, for i dag tror jeg helt sikkert det er noget kan finde ud af!! Det er i hvert fald et tæppe som jeg ville kæmpe for at få færdigt. Det er et rigtig flot tæppe!!!

    SvarSlet
  117. Har aldrig strikket et tæppe, måske det var på tide.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.