torsdag den 15. oktober 2015

Glade regnbuefarver

Jeg har brug for at sætte farver i dag
Jeg bliver lidt trist, når jeg ikke ser solen i flere dage... De tunge skyer der ligger tæt, gør efteråret trist og gråt.

Efteråret er ellers en af mine favorit årstider, elsker farvespillet i naturen.

Igen og igen kan jeg lægge min regnbue og arbejde med den. Jeg har lagt den i Peruvian Highland Wool fra Filcolana.


Jeg leger stadig med mønsteret fra mit IPadcover, men kan ikke helt vise det frem endnu. I mellemtiden pakker jeg kit's til Kreativedage i Fredericia. I dag er det heldigvis regnbuefarverne der skal vikles og pakkes.

Husk at du kan vinde billetter til messen her

Ses vi i Fredericia?





               

8 kommentarer:

  1. Jeg er da fuldstændig vild med det strikkemønster!
    Det må kunne bruges......

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler tak, jeg er også helt vild med det. Kombinationen af farver, blomster og den regnbue der kommer i striberne... Kan strikke det igen og igen :-)

      Slet
  2. Jeg glæder mig til at se modellerne og måske endda hængende på et stativ :-)
    Men allermest til at få en krammer af min yndlings-farvestrikker !
    God arbejdslyst
    Susanne .... du ved hvem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hyggeligt, modellerne ligger på min miniput stand :-)

      Slet
  3. Så skønne farver :-)

    http://bookwormscloset.com/

    SvarSlet
  4. Et rigtig sødt lille mønster i dejlige glade farver. Ja vi kunne godt bruge til sollys til at fremhæve de smukke farver i naturen lige nu.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.