fredag den 4. juni 2010

En færdig vest på tværs

Vesten er færdig, vasket og blogget, og hvor er den bare dejlig. Jeg havde den på, på job, vidste det ville blive varmt (20grader), og var lidt i tvivl om, om det ville blive for varmt med uld... Men hvad var nu det at bekymre sig om, 100% uld varmer jo faktisk ikke ret meget, når det er varmt, men tilgengæld når det er koldt.

På trods af varmen, var der jo en del blæst i går, så på Michaels og min eftermiddag gå tur, var den mere end perfekt, den holdt kulden fra blæsten fra min ryg.

Jeg tror også jeg vil have den på i dag. :-)


Den lille detalje, med at lave spidser på forstykkerne, som en rigtig ves har det, synes jeg giver lidt mere "kant" til den. Perlerne og palietterne hjælper også godt på vej.

Jeg har besluttet at jeg vil strikke en model mere i large med nogle andre palietter, så min tur må forbi Panduro, jeg skal bruge de der store runde med hul i. Jeg tror det kunne være super fedt. Jeg håber de har dem. Jeg skal alligevel ind forbi efter nogle mosaik sten.



Jeg tror også jeg vil strikke en i small, som kommer til salg, der vil jeg også finde nogle fede perler til. Den bliver i Alpacca og uld. Har nemlig lidt Isager alpacca liggende, som der skulle have været en baby cardigan til min kusines datter... Lad os lige slå fast at hun er ikke en baby længere, og garnet ligger bare og griner af mig. Pastelmint er farven. Men lad os nu se, det kommer helt an på de der palietter fra panduro. Har de lige dem jeg leder efter, eller må jeg tænke i nye baner...

Ryggen på min vest er lige og sidder lige over hoften, jeg synes det er en form der klær' og fremhæver kvinders former. Hvis man altså kan lide former. Jeg sætter jo pris på at have hofter, og numse... Mine lår taler vi ikke om, men resten det klager jeg ikke over, heller ikke læggene, for de kan bære mig mange km uden at blive ømme den næste dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.