onsdag den 16. februar 2011

Mit 1. kursus

I går havde jeg mit aller første kursus... sikke en fest... Tak piger
Der var 5 tilmeldte, en fik ændret sin dag til næste fredag, så vi var kun 4 (5 med mig). Det var faktisk helt perfekt denne første gang. Som alle ved var jeg lidt nervøs... Var det nu godt nok det jeg havde fundet på... Kunne jeg over hovedet lære fra mig... Jeg tror det gik fint. Alle gav udtryk for at de var glade for kurset, og ønskede flere kurser... :-)
Til ris og ros siden var der gode forslag til ændringer og udtryk for tilfredshed. Jeg lovede pigerne at skrive noget om kanter, da det ikke indgår i opskriften. Det vil jeg gøre her på siden, og sende dem et link. En dag bliver der måske en kantekursus ;-)
Merete og Lilian, Merete strikker halsvarmer, Lilian strikker skuldervarmer.

Jane og Helle, begge strikker halsvarmer.

Halsvarmeren.

Skuldervarmer str small - Picotkant for neden og roloukant for oven.

skuldervarmer str medium - ombukket kant med ret rille for neden og roloukant for oven.

Skuldervarmer str large - ekstra lang - ribkant for neden og oven.

5 kommentarer:

  1. Årh, hvor ser det hyggeligt ud! Jeg vil også være med :o)

    SvarSlet
  2. Der kommer løbende kurser, så hold øje, en dag der kan du... Jeg er meget glad for du vil være med. Hvis man kan samle 5 - 10 pers kan jeg bookes hjem til, prisen aftales personligt.

    SvarSlet
  3. Anna (Babypusling)16. februar 2011 kl. 12.03

    Hej Charlotte

    Hvor ser det hyggeligt ud - og selvfølgelig var det en succes!! Jeg glæder til det er min tur!

    Hilsen Anna

    SvarSlet
  4. Det gik superfint. Glæd jer, næste hold!

    SvarSlet
  5. Anna, nu er det snart din tur... selv om jeg synes næste uge er langt ude i fremtiden... Glæder mig enormt.

    Merete, tak for de pæne ord.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.