torsdag den 29. januar 2015

Vinderen af Billetterne til AOH messen i weekenden er....


Vinderene af billetterne er trukket, læs kommentarfeltet i linket og se om du har vundet... pssst jeg har trukket 3 vindere, for jeg havde nemlig lidt ekstra billetter, da veninderne har vundet andre steder ;-)

Ellers er dagen i dag gået med at gøre klar... Og jeps, kørerkortet kom i hus i går, så jeg tog min første tur til KBH først ind i Kødbyen med Michael og så til Rødovre...

Ses vi til AOH messen i morgen og i weekenden?

Find mig og de dejlige kvinder fra #Garnselskabet på #Garnselskabet stand, bagerst ved scenen mellem Aoh magasinet og workshop området.

Shot in english
This is the drawing of the giveaway for tickets for the AOH fair (a crafts fair) I will be working there all weekend with #Garnselskabet

3 kommentarer:

  1. Til lykke med kørekortet. Og god fornøjelse på messen.

    SvarSlet
  2. tillykke med kørekortet, og god messe. Kh Marianne Gaarde

    SvarSlet
  3. Tillykke med kortet... Og god messe.
    Mvh Gitte Juhl

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.